Happy Victoria Day!

Eftersom Paul & jag ÄNNU en gång missat det här med nationel helgdag så var det bara att tåta ihop dagens middag utifrån vad som fanns hemma. Så jag återvann gårdagens potatissallad, med enda undantaget att jag rostade hela alltet i ugnen, & rotade fram var sin buffelburgare från frysen. Himla bra att vi numera har avancerat till det stadiet av planering att vi har annat i frysen än enbart glass, frysta bär & en påse sedimentprover från nordatlanten...


& så delade vi en Rekorderlig cider på det - lite Sverigeanknytning behövs alltid!

Kommentarer
Postat av: ma

En extra ledig dag är alltid värt att firas - kippis!

2011-05-24 @ 21:26:29
Postat av: Ida

Skål på dig med mamma!



Ja det var grymt skönt att få en extra dag ledigt! Så pass att det blev riktigt kul att få jobba idag!

2011-05-24 @ 22:00:17
Postat av: ma

Ja, det var kul att höra. Jag längtar till nästa vecka för att det blir 3 arbetsdagar då. Kristihimmelsfärd faller på torsdag, fredag har jag tagit ledigt, sedan är det helg och på måndag firar vi vår nationaldag. Räkna bara hur många fina stunder att se framemot. Kram

2011-05-25 @ 22:06:43
Postat av: Ida

Ja jag hörde från Martin att det var ett väldigt bra upplägg i år! Ska ni upp till farmor eller hitta på något annat?



Kram!

2011-05-25 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0