Horsies!

Efter den här jobbveckan hade jag allra helst bara rultat runt med en kopp chai nere på St Lawrence, kanske påtat runt på Indigo ett tag efter något bra att läsa eller dragit på en hajk... Men icket. Det här helgen är så fullspäckad som en helg kan vara. Var därför bara att svida ur min varma haglöftsfleese...


OCH kamma håret. Ansträngning på hög nivå här...

Sedan drog jag iväg på den första av helgens tre jippon. Denna gång i den svenska flaggans tecken. Cocktails, mingel med hockeyspelare & supergod mat på ett fantastiskt loft - japp ibland är SWEA en himla trevlig klubb att vara med i!

Fast allra bäst - vi var ju i ett stall! Så det blev både hästhoppning...

& hästklapp. Jag stod för den mer mesiga delen av den kombon. Fast måste erkänna att jag blev grymt sugen på att rida igen. Sure, det var typ 15 år sedan sist - men gud vad kul det hade varit med lektioner.

Så snälla tomten, ridlektioner i julklapp? Det hade väl varit rimligt istället för en hel häst - för det senare har jag inte plats med i nuläget. Hur gärna jag än velat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0