I wish I could...

Hjälp vad jag velat sitta här i soffan ett par timmar, laddat upp mer bilder från gårdagen, skriva mer om hur roligt & vackert allt var... tagit en långpromenad ner till ett Starbucks, kanske köpt på oss lite Jamaicanfood senare ikväll & kikat på någon lättsam film. Ringt & långpratat med farmor & mamma...

Men inte.

Vi måste nämligen rycka upp oss själva & åka ut till Pauls föräldrar på någon slags underlig sammankomst. Hur sugen jag känner mig på det? Um, ungefär lika mycket som jag inbillar mig att man längtar efter en rotfyllning.

Usch... ska inte vara sån nu. Vi skyller på att jag känner mig lite sliten idag efter lite för många glas vitt vin. Jag får helt enkelt ta en huvudvärkstablett & bestämma mig för att det kommer att bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0