Jag springer ut...

för att köpa på mig lite mer blommor - åh vad jag känner att sommaren är här & åh vad jag njuter av det! Nu kan man ju argumentera att jag inte borde införskaffa fler blommor innan jag lärt mig att ta hand om de jag har... men jag tänker att om jag har fler så blir det svårare att glömma bort att vattna dem. Eller hur?

Nej! Uppdatering - jag måste ju få iväg mina små presenter! Det är inte bara moster Maria som är kapabel till att skicka saker med normal post. Jag försöker så gott jag kan jag med. So, två små gula kuvert måste iväg på stört!


Kommentarer
Postat av: ma

Oh, vad du kommer att göra henne glad och stolt över att vara din moster. M

2011-05-25 @ 22:11:45
Postat av: Ida

Ja, fast dessa brev går till dig & Josefin... Ska svara moster Maria i helgen tänkte jag.

2011-05-25 @ 23:12:27
Postat av: Anonym

Är det för; "Denna blomma är till ..."-dagen? M

2011-05-26 @ 21:23:16
Postat av: Ida

Ja det är det! Fast jag hyser ju inget större hopp om att Canada Post får fram det i tid - men det är på väg i alla fall! Kram!

2011-05-26 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0