"Kan du"...

Usch... Idag har jag redan fått två "Kan du" mail. Alltså, inte den där typen av trevliga "Hej hur mår du, kan vi ses för en kopp te/vin/film" mail utan bara raka förfrågningar kring saker som jag förväntas ställa upp på av min hjärtas godhet & jag känner hur jag bara blir trött. Trött, tröttare, tröttast. Önskar att jag hade ett bra recept på att tackla sånna här saker. Oftast måste jag erkänna att jag antingen ställer upp eller så fegar jag ut & låtsas att jag inte sett mailet. Vilket i sin tur gör att jag får ångest inför hela min inbox... Inte super precis. Näää... urk. Nu går jag ut på promenad & rensar hjärnan med hjälp av lite regn & frist luft!

Kommentarer
Postat av: ma

Japp!

2011-05-16 @ 22:58:43
Postat av: Ida

Um, promenader ÄR bästa medicin!

2011-05-17 @ 01:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0