Morgonpyssel...

Eftersom dagen började tidigt har jag fått in lite ovanliga morgonbestyr så här långt. Eller vad sägs om Peanut Butter Chip Cookies! En laddning på 30 drog jag ihop innan klockan slog åtta. Var tvungen att knäppa en bild på själva "chipsen" - knatar man in i bakgången på Loblaws så finns det hur många chips som helst att välja mellan. Inte bara varje typ av kakaohalt man kan tänkas önska utan mint, oreos, jordnötssmör & mycket mer. Paul väljer dock oftast de mer traditionella - så som just peanut butter. Jag tycker egentligen att det är rätt gräsligt att generation efter generation växer upp på det här skräpet...


Varför jag bakade dem om jag nu är så anti peanut butter? Paul ska köra hela vägen till Ottawa för sin konferens & han lider ibland av monomentala blodsockerfall. Vill att han ska ha lite sockerspäckad nödproviant så att han inte rullar ner i diket i 140km/h. Sedan luktar de grymt gott också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0