Skön start...

Älskade lilla Mammut lät mig få sova ut idag - så skönt! Ända tills nio fick jag sova, smärre sensation. Paul är däremot fortfarande utslagen. Vilket passar mig rätt bra av två anledningar. 1) Jag vill fixa mysig helgfrukost & ha den på bordet innan han kommer ner. Vilket i sin tur innebär att jag egentligen inte borde sitta här & knappra eftersom det kommer bli en kass frukost om jag inte springer upp till Loblaws först. 2) Men det är det som är så himla bra med att han fortfarande sover för jag fick aldrig iväg en av mina kassar med hans tjuvslängda kläder & dukar. Gömde den bara lite småfegt i en garderob. Perfekt upplägg med återvinningsbingen precis utanför Loblaws alltså! Berövar Paul en uppsättning mexikanskinspirerade vepor men väger upp med färska bär, färskost & grapefruktjuice. Rättvist säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0