Vad göra...

Hm. Ledig dag som hitintills ägnats åt att jobba. Nu är dock klockan precis efter 2 & jag behöver inte göra något mer. Vilket betyder att Paul & jag kan börja njuta av dagen istället. So. vad göra? Ute ser det rätt ruggigt ut & inne är det kvalmigt. Må hända att en dusch får bli första frihetsakten.

Men sen? Isch, i-landsproblem till tusen att gnälla för att man inte vet vad man ska ta sig för under en day off! :)

Uppdatering: Vi tar en cykeltur! Det var ju så himla trevligt igår så varför inte köra favorit i repris. Tanken är att vi ska utforska om jag kan ta mig hela vägen till universitetet endast vi gångbanor. Torontos borgmästare är ju emot cyklister i trafiken (hans policy är att det är som att simma med hajar & att man får skylla sig själv om det sker en olycka) så jag undviker helst trafikerade vägar.

Kommentarer
Postat av: ma

Usch, då har du inte mycket nytta enbart av hjälmen! M

2011-05-23 @ 21:25:31
Postat av: Ida

Nej inte om borgmästare Ford får bestämma helt själv. Tack & lov finns det ju andra politiker som är lite vettigare...

2011-05-23 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0