Bloggar är så underbara!

Vet ni - jag tycker att bloggar är helt fantastiska. Man lär sig så mycket, får små tips - en inblick i andras liv. De små bitarna man tar del av gör att man får ökad förståelse för andras livssituationer, gör att man kan känna sig lite delaktig i någon annans liv - vilket verkligen kan vara guld värt när man befinner sig alldeles vansinnigt lång borta från de man älskar. Dessutom är de så inspirerande! Som Matildas hyacinter från förra julen, hur söta? Nu undviker jag ju hyacinter efter den fiaskojulen då mitt huvud antog fotbollsproportioner & jag tvingades sitta på akuten med andnöd. Samtidigt som pappa roade sig med att slå långfingret mot min panna med cirka 3 minuters mellanrum. Han SKYLDE på något om vätsketryck & jadijadi doktorsprat... men jag har lärt mig min läxa. Inga hyacinter i mitt hus alltså. Men julstjärnor har ännu inte resulterat i att pappa har gått lös på mig med en reflexhammare.

Så de får komma in värmen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fint! :)

2011-11-27 @ 17:44:29
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Bodypalace

Jag håller med! Många bloggar är helt fantastiska =)

2011-11-27 @ 18:24:26
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Ida

Tack.



Det är lätt att kalla bloggar för onödigt tidsfördriv - men jag har lärt mig en massa genom bloggar. Inte enbart andras, utan även av min egen. Att se saker i "tryck" hjälper mig att få perpektiv på vissa frågor.

2011-11-27 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0