Du vet att du är lite virrig, del 2...

Jag tänkte att jag inte skulle berätta det här, att jag skulle behålla det för mig själv - skämmas i det tysta & bara tänka "Men herregud! TUR att ingen såg mig/vet om det". Men så delade Jo med sig av en sinnesförvirringshistoria & jag kände att jag var tvungen att bjuda på mig själv... SO. igår, efter att ha varit vaken i... jaaa... mer än 40 timmar, kom jag tillslut hem till mitt hotellrum. Borstade håret, & tänderna - alla sånna där normala saker - & så skulle jag tvätta av ansiktet. Ut med ansiktstvätt från den lilla reseförpackningen, gnugga runt, skölj, sova. Fast jag minns att jag noterade att det inte löddrade som vanligt. Så imorse, dusch. Inser att det inte är ansiktsrengöring i flaskan, det är intimtvål... Då känner man sig lite dum. Lite dum gånger 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0