I have a secret...

Jag är kanske lite osvensk i det att jag ÄLSKAR överraskningar & hemligheter. Det är så kul att ha något som man kan gå runt & bara glädjas över. Just nu är det så, jag läser om "Model-building in conservation biogeography" med en alldeles varm känsla inom mig. För jag har min hemlighet! Hemligheter är så bra, för man kan plocka fram dem i efterhand & glädjas åt dem. Som exempel, när bästa Jo fyllde 25 - då planerade jag & myglade & hade mig & lyckades tillslut få Josefin att dyka upp på min tröskel till hennes livs första överraskningsparty. Allra bäst, jag fick henne att dyka upp festklädd genom att skylla på att jag anammat den brasilianska seden att klä om till middagen. Vilket Jo gick på. Åh så himla överraskad hon blev, & åh vad glad jag fortfarande kan bli av att tänka på det!

So - någon annan som har en bra hemlighets/överraskningshistoria på lager?

Kommentarer
Postat av: Jo

Det var en väldigt bra överaskning =) Den bästa!



Puss!

2011-11-05 @ 10:05:56
Postat av: Marianne

Det är nog inte den mest spännande överraskningen, men något jag ser fram emot : min pojkvän (som annars bor i en annan stad så vi ses bara under veckoslut) är i Indien i en månad. Jag skulle åka till Italien helgen då han kommer tillbaka, men sen så upptäckte jag att det faktiskt är helgen innan det, men det sa jag inte till honom. Så jag ska åka över och överraska honom :)

2011-11-06 @ 20:10:16
Postat av: Ida

Jo - Tack, det var så roligt att få överraska dig med den festen! Kram!



Marianne - Åh, men det är ju en jättefin överraskning! Att få se någon man älskar helt oväntat! :)

2011-11-07 @ 01:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0