I want to get things right this year!

Förra julen var ju rätt... katastrofdålig. Vi kunde inte åka hem, Paul hade inte något jobb & jag fick 39 graders feber. Vi försökte, men förutsättningarna var helt enkelt inte de bästa - I mean, vi hade inte ens snö på julafton. Jag deppade & grät i min lilla feberbubbla. Sen åkte vi till Pauls föräldrar & efter det lovade Paul mig att vi kan fira jul vart jag än vill i fortsättningen, föreslagsvis i Sverige. Så i år blir det så - vi ska fira riktig jul & jag ser fram emot det på samma sätt som jag gjorde när jag var fem. Julen känns MAGISK igen. Men riktigt bra blir inte julen om man inte "bygger upp den". Man måste liksom arbeta sig in i julstämningen, etappvis ta sig fram till höjdpunkten, den 24e. Igår tog jag mitt första steg mot drömjulen 2011. Jag köpte mig en amaryllislök!


Banne mig, den här gången ska jag ha en blomma innan februari 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0