Jag kan jag med!

Nu har det ju varit ett litet allmänt upprop här i bloggen - ni verkar gilla Paul. Jo gav honom till & med MVG i betyg. Jag känner att jag ligger lite i lä, att jag inte riktigt håller samma standard som partner... Så, för att jämna ut givandet & tagandet lite tänkte jag fixa en liten överraskning åt honom!

Uppdatering: Nej men jag kunde inte alls... Planen var att baka dessa & att de skulle se ut som på bilden. Det gjorde de INTE när jag tog ut dem ur ugnen, de hade liksom smält ihop till en enda jättekaka. Fick ta fram kniven & mejsla ut någorlunda kakformer. Mindre lyckat.

Kommentarer
Postat av: Jo

Vi har kanske varit lite diskriminerande i vårt beröm, men jag kan säga att jag tycker att du ligger högt i topp i flickvänsgenrern så som du bakar o lagar mat åt honom =) MVG till dig med =)



Kram!

2011-11-16 @ 11:12:56
Postat av: Ida

Naaah, tack Jo! Det värmer! :)



KRAM!

2011-11-16 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0