Lite så där...

Känner mig lite ledsen. Lite besviken på någon, vilket känns skit för att vara ärlig. Vill ju bara att allt ska vara en enda lyckobubbla den här veckan. Det ska inte finnas plats för något annat än familjetid, kramar & skratt. Det ska absolut inte finnas plats för en gnagande känsla... Ska försöka mota undan de här känslorna & fokusera på allt som är bra istället. Så som att hela gänget kommer på middag på mitt hotel ikväll. Eller att vi ska ut med glasbottenbåt imorgon. Att jag har släpat med en flaska crasto duro som ska korkas upp till kvällens tapas. MASSA saker att vara glad för, så kan jag ta den där lilla besvikelsen någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0