Någon att luta sig mot...

Vet ni, jag ser på den här bilden & blir lite varm i hjärtat. Inte för att den sydfranska fiskgrytan var god - den smakade apa - utan för fotot. För det här är ett grupparbete. Jag bakom kameran & Paul som ljussättare med en bygglampa i näven. Det tycker jag är så fint. Mitt ex hade bara himlat med ögonen om jag bett honom hålla en lampa över middagsmaten... & hela konceptet med att ha en blogg hade han bara gapskrattat åt. Så att ha Paul som glatt studsade ner i källaren för att hämta material när jag bara råkade nämna att det hade varit kul att testa olika ljussättningar... det är himla mycket värt. Det är fint att ha någon att luta sig mot, någon som inte tycker att man är jobbig eller löjlig när man själv känner sig lite meckig.


Kommentarer
Postat av: Jo

Paul är så mkt bättre än X.



Stor kram till er båda! =)

2011-12-02 @ 00:36:08
Postat av: Ida

Han är bäst - är så lycklig för att jag har honom i mitt liv.



Jag ska vidarebefodra den på direkten!

2011-12-02 @ 04:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0