Shoe sale!

Helgen var ju även första testet för mina små babyskor - skulle jag sälja något eller tvingas kånka hem alla par? Det var ju den stora skräcken, att jag inte skulle sälja en endaste liten sko... usch så ledsen jag blivit då. MEN - titta, det här är allt som är kvar!


12 par. Inte utsålt alltså, men jag är himla nöjd! Tänk, jag fick in nästan 2000 kronor på barnskor, på två dagar! Vilket innebär att jag kan ge 500 kronor rakt till bröstcancerforskningen efter det att jag täckt garnkostnaden samt gett SWEA deras procent. Hade ju som sagt gärna sett att hela vinsten gått till forskningen, men att ge 500 kronor till SWEAs stipendiefond är ju inte jättedåligt det heller. Summa summarum - jag förkunnar att mitt första försök till att kränga något jag gjort själv får ses som lyckat!


Kommentarer
Postat av: ma

Vad kul!Om du framöver behöver hjälp med produktionen finns jag här som frivillig och obetald arbetskraft. M

2011-11-21 @ 19:40:04
Postat av: Ida

Ja vi får se! Paul & jag har lite planer för skorna, så jag kanske måste be dig om hjälp framöver. :)

2011-11-21 @ 20:02:51
Postat av: ma

Men så BRA!

2011-11-21 @ 20:26:49
Postat av: Ida

Ja det känns jättekul! Berättar mer sen!

2011-11-21 @ 21:29:50
Postat av: Jo

Grattis! Jättebra jobbat =)

2011-11-22 @ 10:15:58
Postat av: Ida

Tack! Är så lycklig för att folk faktiskt vill köpa dem! :)



Till något helt annat, är det något speciellt du vill att jag ska ta med när jag kommer i december? Torkade tranbär eller så?

2011-11-22 @ 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0