Bästa lunchen!

En sak som jag verkligen ÄLSKAR med julmarknaden är att jag alltid kommer hem med en massa gravlax. Här i Canada är ju gravlax inte riktigt lika lätt att få tag på som hemma i Sverige, så för mig som tycker att gravlax är bland det godaste som finns är detta guld värt!


Något som inte är riktigt lika kul med julmarknaden... jag har haft "Uppför Källarbacken, nedför Källarbacken har jag en vän!" på repeat i huvudet sedan jag klev upp i morse.
"Vacker är han, stilig är han, vacker är han när han dansar..."

Kommentarer
Postat av: ma

Inte allas ovanligt vid juletiden - en tvångsmässig, auditiv upprepning.

2011-11-21 @ 19:44:28
Postat av: Ida

Nej jag vet, men vissa av de här sångerna... "VI KAN SPELA VIOLIOLIOLEJ!"... alltså, suck.

2011-11-21 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0