Aptidig...

morgon & min kropp vill inte upp & iväg för ett endaste öre. Jag vill ligga kvar i sängen till halv åtta, gå upp & äta frukost i lugn & ro & sedan jobba hemma. Men det går inte idag. Idag ska jag nämligen övervaka 90 studenter under deras "midterm". I Lund innebar samma jobb att man satt på en stol i två timmar & småsneglade mellan studenter & artiklar som man tagit med sig, här vid UofT innebär det att man leker gestapo. Behöver en elev gå på toaletten, ja då följer du med dem dit...

Anyway... dags att göra lunchpacke åt Paul & mig. Det blir äpplen en masse. Har lite smått vaknat upp från gårdagens äppelrus & insett att vår diet kommer att vara väldigt präglad av Malus domestica den närmsta tiden. Typ fram till jul eller så. Tio pund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0