Årets PDAC-klänning...

fick komma ut ur garderoben & ut i värmen. 25 grader på Thanksgiving - crazy! Drog på mig piloterna & försökte peppa mig mentalt för mer kalkon. Det gick så där...


Jag känder verkligen inte för att vara ute hos Pauls föräldrar... men, jag fick skala majs - så det var ju ett plus.

Se så glad jag blir över att känna på nybyggarromantik.

Sedan drack jag två glass vitt, sulade en 3 åring i huvudet med en fotboll, åt tre plommon & sedan nöp jag Paul i låret på morsespråk & tillslut fattade han att jag gav signalen för "Hem" & inte "Din mamma är störig" & så kunde vi äntligen åka hem till Mammut, dvd-box & en kopp varm citrondryck.

And that folks was this years Thanksgiving.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0