Det kom ett paket...

till mig från mig. När jag skaffar en ny hobby, något som händer titt som tätt, innebär det nämligen alltid en lustfylld stund på Amazon & sedan ett faktapaket levererat till moi! Så även denna gången - tre böcker om att virka. Jag valde böcker med små saker, gillar att kunna slutföra saker & ting inom en rimlig tidsram. Har en gång broderat på en filt i ett helt ÅRS tid & den typen av mastodontprojekt håller jag mig undan sedan dess.

Lite kuriosa här ... filten gavs till min redan då expojkväns systerdotter mot ALLAS protester. "Skulle jag inte behålla den själv när jag lagt ner så mycket jobb". Tja... det kändes kanske lite märkligt att ge bort den till någon man liksom inte räknade med att se så mycket mer av - men det hade känts himla fel att behålla den. För från första stygnet var den ju menad för en speciell liten baby & då hade det ju känts himla märkligt att ha kvar den som någon snålhetstalisman. Hellre ge bort & glädja än att sitta & hålla på saker bara för att något kanske inte slutade optimalt... Jaja... det var då, nu roar jag mig istället med projekt som på sin höjd tar en vecka eller två. Jag väljer att se på det som att jag är mer resultatinriktad nuförtiden, inte att jag har mindre tålamod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0