Naming a bootie...

So here it is... den mest rosa lilla stövel man rimligtvis kan tänka sig. Jag dedikerar den till dig Jo, just den här garnkombon kommer att säljas som "The Jo Bootie". Jag är så glad att jag lärde känna dig det där första året i Lund. Kan inte fatta att det nästan är tio år sedan jag först tjattrade sönder dina öron. Tusen kramar finaste du!


The Jo Bootie kommer att vara flaggskeppet i mitt nyaste driv för att samla in pengar till bröstcancerforskningen. För som sagt, mycket mer rosa än så här blir det inte!

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh vad stolt jag blir av att få tillägnas en så fin bootie =D Blev verkligen jättebra! Och jag är otroligt glad över att jag lärde känna dig med, mitt liv skulle vara så mkt tråkigare utan dig i det =)



Puss och kram!



P.S När ska vi ha vår skype-date som blev inställd? Ikväll? Imorgon kväll? En annan kväll? =)

2011-10-21 @ 17:02:12
Postat av: Ida

Tack Jo!



Jaaa, tänk vad du gått miste om om du inte orkat med tjattret! Tokig Idah på Lunds, hemskjutsande i taxi, oförglömliga minnen förknippade med Erik E... :D



Fast bortsett "Idah draman" - Gud vad mycket roligt vi gjort ihop!



Skypedate, absolut... hm... ikväll fungerar inte jättebra, men imorgon?



2011-10-21 @ 17:08:48
Postat av: Jo

Otroligt många bra minnen =)



Imorgon låter super! Tid?



Kram!

2011-10-21 @ 17:58:28
Postat av: Ida

Haha, & vissa som jag gärna glömmer! ;)



Perfekt! Ska vi säga kring tre/fyra snåret för mig & nio/tio för dig?



Kram!

2011-10-21 @ 18:10:37
Postat av: Ida

Backning, Paul skypade nyss förklarade att han bokat in en klipptid åt mig som en liten överraskningspresent. Start 2.45 imorgon, så då fungerar det inte riktigt... ska vi säga söndag istället?

2011-10-21 @ 20:09:03
Postat av: Jo

Jo, det finns några sådana också =)



Det låter jättebra! Hörs/ses då =)



Kram!

2011-10-21 @ 20:09:38
Postat av: Jo

Ok, då säger vi söndag =)

2011-10-22 @ 13:02:47
Postat av: Ida

Super, söndag it is!

2011-10-22 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0