Preparations - cornbread

Så jag firade igår, perfekt att ha folk över när man är riktigt riktigt glad! Sju personer var vi totalt & jag slog på stort med komplett Thanksgivingmiddag. Inklusive underbarheter så som majsbröd. Herreje vad jag älskar majsbröd. Stora söta bitar av det tillsammans med i princip vad som helst & du har världens bästa måltid.

Detta är mitt majsbrödrecept... som ni kan se har jag lagat till det x antal gånger. Tror att det kan vara en idé att föra över det till någon annan typ av media inom en snar framtid om jag inte vill behöva förlita mig på minnet i fortsättningen...


Vi kan väl säga så här,jag känner mig ungefär lika slitet som mitt recept idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0