Aldrig nöjd...

Apa också. Var så missnöjd över tanken på att en 8-åring i teorin skulle kunna ligga på samma virknivå som jag (ja jag vet att jag lärde mig att virka via google i fyllan & villan i min lilla stuga i Friday Harbor, det är INTE poängen) att jag var tvungen att återvända till kära internet för att hitta något lite svårare att ge mig på. Så jag hittade en något mer avancerad ruta & tänkte att den kunde passa bra in i mitten på min filt. En massa virk senare & den är klar - bara det att jag inte tycker att det blev så bra. Mormorsfiltar ska ju vara färgglada & trevliga. Det här blev mer bara... massivt rött. Just nu lutar jag åt att riva upp hela alltet & virka vidare på mina små rutor, men jag tänker att det förmodligen är bäst att sova på saken.


Så fram tills imorgon bitti kan ni ju komma med input, spara eller inte?

Kommentarer
Postat av: Jo

Spara eller använda till nåt annat. Kan ju göra en likadan till så har du ett par fina röda grytlappar =)



Kram!

2011-09-20 @ 12:11:39
Postat av: Ida

Gud vad tant det känns att virka grytlappar... men jag måste erkänna att tanken slog mig. Jag tror att det blir till att riva upp & använda garnet till något annat. Mer mormorsrutor på samma princip eller testa något nytt för att göra filten lite roligare.

2011-09-20 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0