Finaste tisdagsöverraskningen...

Canada Post är bra på hemmaplan - de leverar nämligen direkt till dörren. Service, service! Idag fick jag skriva under för två paket, ett till Paul & ett till mig. Pauls paket innehöll någon tråkig teknikpryl som jag inte direkt ägnade tokmycket energi åt att beundra. Mitt fokus låg nämligen totalt på den låda som farmor skickat - min namnsdagspresent i efterskott!


Först dök detta upp. LYCKA! Choklad till Paul (farmor - tack! Går ju inte längre att köpa på IKEA så det här var välkommet!) & Allers till mig. Tanten inom mig blev själaglad! Tillgång till svenska korsord, guld värt!

& så världens vackraste höstkappa. Så otroligt fin! Moi var mindre fin, så ni får se fronten en annan dag - en dag då jag känner mig lite flådigare & vi är påväg någonstanns som kräver höga klackar. Tills dess vaktar jag min lilla höstskatt med näbbar & klor. Mammut den lilla marodören kommer att förvandlas till en rattmuff om han så mycket som tittar på den!

Tusen, tusen, tack farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0