Fy fan vilken liten...

helvites dag jag har haft idag. Gråten har stockat sig i halsen & jag har mest av allt velat bli påkörd av en bil litegrann. Bara så pass att jag måste ligga på sjukhus i en månad eller två - tillräckligt för att allt administrativt helvete ska ta en paus & inse sin egen bisarrograd.

Jag har känt mig så nere att jag till & med tog ut det på Paul. Så orättvist mot honom. Fast så korkade han upp en flaska bubbel, tände en miljon ljus, spelade min favoritmusik, köpte två halvklumpiga krukväxter & helt plötsligt kändes det liiite bättre. En halv flaska senare kändes det till & med nästan bra. Fast FY vad jag längtar tillbaka till livet i Friday Harbor i just denna stunden. För åh vad livet var lättare där!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sorry att jag är så kass på att komma ihåg, men hur långt har du kvar? Det är inte bra att gå må dåligt för länge...

2011-09-17 @ 15:39:15
Postat av: Åsa

Sorry att jag är så kass på att komma ihåg, men hur långt har du kvar? Det är inte bra att gå må dåligt för länge...

2011-09-17 @ 15:40:01
Postat av: Ida

Ingen fara. :) Cirka ett år om det går enligt planerna. Saknar hur smidigt allt administrativt fungerar i Sverige - en av de saker som gör att jag verkligen vill flytta tillbaka.

2011-09-17 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0