Pauls nya jobb...

har så här långt varit superbra på alla punkter utom en - starttiden. 8.30. Oerhört tidigt för personer som inte riktigt fungerar ens hemmavid förän 9.30 & efter en massa koffein. Idag hängde jag dessutom med honom i morgonsruchen - så stressen innan vi kom ut ur huset... inte att leka med. Jag sprang runt som en nackad höna & hann bara kamma håret på vänster sida. Som tur var fick jag i alla fall mascara på båda ögonfransar & rouge på båda kinderna - i annat fall hade ju den här dagen fått ses på som ett första stapplande steg mot att försörja mig som clown.

Känns närmast chockartat att vara på kontoret så här tidigt - så jag måste erkänna att jag pysslar med klättrarklubbens presentation istället för att jobba... Min RIKTIGA dag har liksom inte startat än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0