Tio år av att vara smal...

Gick på never ending SWEA-möte, argumenterade lite mer än nödvändigt - som vanligt - shoppade nya vitaminer på Shoppers Drugmart & kom hem & tänkte att det inte skulle bli så mycket mer av dagen... Fel.

För hemma väntade en flaska bubbel - för att fira att det är tio år sedan jag beslutade mig för att sluta äta onyttigt. För att det är tio år sedan Alfred Nobel ändrade hela mitt liv. Tack fina Alfred för att du gjorde mig smal, tack för allt det gett mig. I form av själkänsla, egokickar & allmän prestationsförmåga!

Kommentarer
Postat av: Jo

Grattis på 10-års dagen =)



Kram!

2011-09-22 @ 20:06:52
Postat av: Ida

Tack tack! Vi firar igen den 10e december - första gången jag verkligen försökt ändra på något & det gav utslag på vågen. :)



Kram!

2011-09-24 @ 07:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0