Trying to train my boyfriend...

Nu när jag inte längre har min kakpojkvän Viktor att testa kakor på så har jag försökt träna upp Paul istället. Problemet är bara att när jag ber om ett utlåtande så säger han "Jättegott" & så strålar han som en liten sol. Dvs, jag får ingen konstruktiv kritik. Jag vill ha feedback så att jag vet om jag ska hacka mandlarna finare till nästa laddning brownies, eller byta ut dem mot tex valnötter, & om kolakakorna blir godare med lönnsirap än med vanlig sirap.

Så träningen går rätt dålig - Paul fortsätter att vara en dålig matkritiker. Så fort jag förser honom med kakor ser han bara ut så här. Som en väldigt nöjd femåring & femåringar tränar man inte om man inte bor i Kina. So... jag får hoppas på det bästa & åtminstonde glädja mig över att jag gör en viss person väldigt, väldigt glad varje gång jag drar ihop något socker & mjölbaserat.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Skattar högt

Han ser faktiskt oförskämt glad ut! Han kanske hunnit äta en omgång kakor och är sockerspeedad?

Nå. Jag tror dock säkert han han helt rätt: dina kakor är goda!

Kram på er!

2011-09-28 @ 19:39:34
Postat av: Ida

Tack Åsa! Jag blir ju naturligtvis glad över att han, eller vem det nu är som äter dem, tycker att det är goda. Men ska man bjuda på något så vill man gärna höra lite mer än ett framsmulmummlat "Gott". :)



Kram!

2011-09-28 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0