But this we'll keep!

Även om det nu lutar åt att jag arbetar upp lite ryggrad & byter till en rosa cupcake carousel så kommer vi inte att byta vår andra förlovningsgåva från Pauls föräldrar. Den här kommer att bli perfekt på vår förlovningfest/midsommarfirande/Pauls födelsedag. Bäst är att alla lager är lösa, så man kan antingen stapla hejvilt eller köra på individuella fat. Paul har redan, lite skämtsamt hoppas jag, föreslagit att vi ska lasta den med frukt & sedan drämma ner en chokladfontän precis bredvid. Inte så classy... så jag tror att vi hoppar den. Chokladbiten alltså, fruktspett kan jag däremot tänka mig.


Kommentarer
Postat av: ma

Ja, den är stilren och fin.

2012-04-23 @ 22:43:26
Postat av: Ida

Det tyckte vi också! Synd bara att man inte har användning för den oftare... hm, jag får kanske försöka inkorporera den i våra fikakvällar på något sätt!

2012-04-23 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0