Cake decorating 101 - part 1

Min högerarm värker! Har pressat glasyr i tre timmar - tre timmar som jag lärde mig så mycket på. Oki, jag vet - inte kunskap som är så där direkt världsomvälvande, men jag gottade mig verkligen i att äntligen få göra något kreativt!


Rep, stjärnor & rosetter. Lite sneda, lite vinna, men det är bara bra - då finns det ju utrymme för förbättring!

Min favoritdekoration är så här långt är de franska liljorna, men vi får se... tanken är att vi ska täcka blommor nästa vecka & det ser jag verkligen fram emot. Har stått & glott ner på tårtorna som Loblaws säljer ett par veckor nu & bara "MEN HUR?!". Behöver alltså nästa veckas lektion för sinnesfridens skull.

Får väl konstatera att Paul så här långt lyckats få in en riktig fullträff till namnsdagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0