Duck Race!

Åh vilken liten heldag det här håller på att utveckla sig till! Först världsbäst seafood salad på vår lilla pub i Norland, sedan shopping på järnaffären i Coboconk & sen... Duck Race! Gud som jag sett fram emot det! Ända sedan förra året då jag fick nys om sagda event men sen tvingades inse att vi skulle vara i Sverige just den dagen. Men inte i år alltså, så vilda hästar hade inte kunnat hålla mig ifrån itippandet av 2000 ankor i Gull River!
Vi hade tre lotter, en för mig, en för Paul & en för Mammut. Så det var med spänd förväntan vi såg startfältet närma sig...
Under bron &... väldigt jämt på upploppet. Heja, heja!
Dessvärre var turen inte på vår sida det här året. Oh well, har man tur i kärlek så kan man inte förvänta sig att även vinna i plastankerace. Förövrigt, Lionsgubbarna som håller i eventet... så himla söta i sina plastponchos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0