In the spirit of Lillebror...

Idag är det lillebrors födelsedag - den andra i ordningen som vi inte firar tillsammans. Han är nämligen ute & hajkar i drakbergen i djupaste afrika - & jag, ja jag sitter ju på en solstol & tittar ut på enorma mängder canadensisk ceder… Eftersom jag saknar lillebror lite extra idag beslutade vi oss för att göra något i Magnus-anda. So, vi hajkade bort till den sjö som faktiskt ligger på Pauls föräldrars tomt. Tog oss 40 minuter att slå oss igenom trollskog fylld av ormar…

Grodor…

 

& en faslig massa spindelväv & sedan öppnade skogen upp sig & vi tittade ut över…

Min spontana kommentar ”Men VAD tänkte dina föräldrar med när de köpte det här stället?”Jaha… Nu vet vi i alla fall vart alla mygg kommer ifrån… På vägen tillbaka kände sig Paul riktigt in tune med lillebror & gjorde sig följaktligen illa. På ett taggtrådsstängsel.

Vilket vi fick följa upp med massiv utvärtes alkoholbehandling samt hysteriska skrik från Paul & nervöst ”gud jag vet inte vad jag ska göra av mig själv” fnitter från Ida. Happ... & det är väl ungefär allt som hänt så här långt. Just nu sitter jag i bilen & skriver med mobiltelefonen som internet-källa, Paul är inne i järnaffären & köper någon pryttel & Mammut håller på att DÖ eftersom favoritpersonen har lämnat honom i bilen för all tid & evighet. MJAOOOU!


Kommentarer
Postat av: Jo

Stelkrampsspruta?

Svar: Jo det är ju inte utan att man börjar överväga... Vi får väl hålla utkik, börjar han få svårt att tugga så får vi väl åka till närmsta sjukhus!
Ida

2012-08-04 @ 22:49:33
Postat av: Jo

Grattis! Grattis!! GRATTIS!!! på födelsedagen! Hoppas att du får en riktigt skön födelsedag där uppe i stugan =)

En stor födelsedagskram till dig!

Svar: Tackar så mycket - kramen mottagen! Hade en jättebra födelsedag, även om jag saknade min familj väldigt mycket. Hoppas på att det inte blir fler födelsedagar från dem!
KRAM!
Ida

2012-08-05 @ 09:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0