Så där utomhuslullig...

Både Paul & jag var så där lealösa när vi väl burit in alla kylväskor i huset. Ni vet så där som man blir när man fått MASSOR av frisk luft & ungefär lika mycket sol som Kiruna får på ett år. Så vi satt lite rakt upp & ner & klarade inte av att företa oss något vettigt. Vilket ju inte går ann. I mean, som halvkanadensare eller nått så har jag verkligen lärt mig att uppskatta alla lediga dagar som staten bjuder på & att sitta på ändan & stirra in i väggen är inte aktuellt en dag som denna. Att sitta på ändan & titta på en film är däremot lite mer halvok - så vi drog & såg Spiderman i 3D. Blev lite småförvånad över hur rolig jag tyckte att den var, även om jag som vanligt hade svårt att se på när rollfigurerna pucklade på varandra. Mest jobbigt var det när Peter åkte på stryk eftersom han var så tonnårssöt att man bara "nejmen lilla vän, inte slås med skurkarna - här, ta ett glas mjölk & en kaka". And on that note så spenderades kvällen sedan med att baka chocolate chip cookies. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0