Sist på bollen...

Jag antar att vi typ är sist i norra hemisfären, men efter att ha gafflat om för & nackdelar med än den ena än den andra tv-serien beslutade vi oss tillslut för att testa Downton Abbey. Föll som furor redan avsnitt ett & var bara tvugna att se nummer två på stört. Helst hade jag velat se både tre & fyra med, men när tvåan avlutats var klockan redan alldeles för mycket så det var bara att hasa nedför trappen. Nu sitter jag här i soffan & småsvär över det faktum att Paul måste lämna huset vid åtta för att hinna till jobbet = ingen tid att se ett till avnitt nu. Hm, får kanske införa morgonTV? Så där som när man var liten & klev upp helt fasansfullt tidigt för att se på julkalendern...

Kommentarer
Postat av: Jo

GRATTIS!!! Åh, ni ska för första gången få uppleva underbarheten med Downton. Den är sååå bra och just nu har jag intro-musiken i huvudet. Blir alldeles varm i kroppen och LÄNGTAR till att tredje säsongen ska börja.
Jag hade en tanke förra året om att jag skulle streama första säsongen och sedan se säsong två på TV. När väl andra säsongen började hade jag typ hunnit se klart alltihop. Ooops =)

Svar: Happ, season 1 avklarat - nu blir det direkt på tvåan!
Har också passat på att se den här pariodin på DA:

https://www.youtube.com/watch?v=r5dMlXentLw

Finns två avsnitt att se, väldigt roligt! Fast nu går vi runt & gör DA-ansikten... :)
Ida

2012-08-31 @ 00:04:01
Postat av: Jo

De var roliga =) Tyvärr har jag ingen att göra ansiktena med, men vetskapen att ni gör dem gör att det känns lite bättre =)

Kram!

Svar: Hela helgen & bilresan tillbaka till stan - FACES! Mycket underhållande om man är lite småtrött. Vi får köra ett ryck nästa gång vi ses, gärna med lite alkohol i kroppen! :)
Ida

2012-09-03 @ 01:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0