Cupcakes, the Holiday Version!

Jag hade ju egentligen levererat min sista cupcake batch till Pauls jobb... men så pratade jag med en av de två delägarna igår & bestämde mig på stående fot att det måste bli en sats till eftersom han sa "You know, I've only had your cupcakes once as I live in California - but wow, that was amazing". Så jag klev upp strax efter 6 nu imorse & gjorde en holiday edition! Hade kvar lite egg nog, så jag använde det istället för mjölk & så bytte jag ut hälften av vanijextraktet mot spiced rum
Samma sak med icingen - i med egg nog & så lite rom!
Pudrade sist över lite kanel & stack ner en kvartad kanelstång. Enkelt men ändå juligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0