In Stockholm...

Fy vilken ångest jag hade tidigare idag, med feber, bihåleinflammation & ont i ett öra så kändes det inte så där optimalt att borda ett plan. Har en gång flygit med en liknande förkylning & då sprängde det så i mina öron att jag satt & grät i min halsduk hela vägen mellan Stockholm & Malmö. Så jag bordade SK2034 med bävan, slog mig ner & sen inträffade ett smärre mirakel. Min näsa slutade producera snor. Bara så där PANG! Jag som gått igenom cirkus 15 nästdukspaket sedan den 25e & minst ett bara tidigare under dagen... Total lycka! Jag säger inte att jag blev så där tvärfrisk, men att kunnas andas fritt bara för ett par timmar har varit helt fantastiskt!
 
Nu är vi i Nykvarn hos Fredrik & Victoria, har ätit polarbröd, druckit te & pratat en hel massa. Är ju ett halvår sen de flyttade från Toronto - så det är så himla kul att ses igen. Längtar tills imorgon då Elsa vaknar så att vi kan få ge henne en kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0