Kanske inte ultimata starten...

Jag har ju funderat rätt länge på den här julen: längtat, väntat, planerat... Ingenstanns i de här planerna figurerade dock morgonens lilla incident. Klev nämligen upp med täppta bihålor, så jag beslutade mig för att ett bastubad var en god idé. Sagt & gjort, på med bastun medan jag ensam åt frukost i morgonmörkret & så ner i bastun. Där jag satt i säkert fem minuter innan Annas pappa travade in. Jag hade ljugit om jag sagt att det var mitt livs pinsammaste ögonblick, men samtidigt var det väl inte heller den ultimata starten på dagen att försöka skylla sig bakom en sodokutidning... Men, men, jag kommer väl över det med!

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Men asså, det är ju en perfekt start! Snacka om att du vaknade till ordentligt och blev pigg! :p

Svar: Jo det är klart! Klarvaken blev jag! :)
Ida

2012-12-24 @ 16:56:01
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0