Not to plan...

Nu hade jag ju planerat att lägga upp bilder på oss på snöskor, snöbollskrig & allehanda familjeaktiviteter, men icke. Moi ligger nämligen nedbäddad i soffan med grym bihåleinflammation & är så där lagom rolig. Tillför ungefär lika mycket energi till julfirandet som en säck mjöl. Alla andra dricker glögg, skottar & hoppar från taket & spelar fia med knuff med sån inlevelse så att de skriker unisont... Jag, jag har använt upp två förpackningar näsdukar & sovit två timmar mellan klockan tio & lunch - då jag orkade äta en apelsin. Om jag känner mig lite bitter? Jo men kanske en smula.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på dig!
Är det ingen som har lite dundermedicin till dig?
Kram

Svar: Nej, det hade ju varit skönt med lite avsvällande medicin nu under helgen men det måste man ha recept för här i sverige...
Ida

2012-12-25 @ 16:31:38
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0