Turbulent...

Det har hänt mycket de senaste dagarna, därav det något torftiga bloggandet. Sammanfattningsvis kan vi väl säga att det har varit mycket turbulent. Nu längtar jag efter en enda sak, att få åka ut till Pearson med Paul på torsdag & flyga till familjen - hem! Jag behöver sverige, hem & jul så mycket just nu att det värker i kroppen. Ska bli så underbart skönt att få komma bort ett par dagar, fly verkligeheten & bara tanka energi innan jag tacklar 2013.
 
Önskar bara att jag inte vore så jäkla rädd för att flyga... för den ångesten dök upp i förgår. Så märklig känsla att LÄNGTA efter att få komma hem, samtidigt som jag är livrädd. Hade jag fått ändra en enda fundamental sak med mig själv så hade det lätt blivit utraderad flygrädsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0