What we did today...

Herregud vad vi shoppat idag! Fick mer än hälften av alla julklappar avbockade från listan - vilket tog oss cirka ÅTTA timmar av runtkörande. På slutet var jag så där trött att jag bara ville kollapsa i parfymavdelningen på The Hudson Bay Company. Släpade oss in i avdelningen där de har alla fina HDC signaturprylar & Paul bara "men pälshatt Ida, kan du prova?!". Så jag var snäll flickvän & lät honom trycka ner en halv kvadratmeter päls på mitt huvud. Paul dog av skratt...
& bara "DEN KÖPER VI!". Kikade in i pälsen & frustade till lite... $700 gick kalaset lös på. Alltså, nästan 5000 kronor. Eh, känns ju som om jag kommer att klara mig utmärkt med de mössor jag redan har! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0