I love outlets...

En av de saker jag älskar med Nordamerika - outlets. Så fantastiskt mycket att välja på & till priser som är så där låga att man gnuggar sig i ögonen med båda nävarna. Som gårdagens trosinköp - 5 Calvin Klein för $20, $22.60 med skatt (för här läggs skatten på efteråt). Alltså, 30 kr per styck. Jag vill inte ens tänka på vilken typ av trosor man får för 30 kr i Sverige... men gissar att man måste gå till ÖB eller myrorna... nej fy... Anyway - här känns det lite extra bra att Paul är canadensare. Även om vi flyttar hem till Sverige så måste vi ju korsa Atlanten 1-2 gånger per år i alla fall. Ni kan ju gissa vem som kommer att resa med tomma väskor i ena riktningen & övervikt i andra...


Hm... ironin i att jag lägger upp bilder på mina underkläder typ två inlägg upp från ett stycke som handlar om over sharing går mig ju inte helt förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0