Jag var ju tvungen att gå...

Farmor mailade & skrev att jag inte fick gå på SWEA-mötet... & vanligtvis lyssnar jag på farmor, för min farmor råkar vara världens bästa farmor & man ignorerar inte råd från världens bästa farmor. Fast just idag så gjorde jag inte som hon sa, jag gick på årsmötet i alla fall. MEN. Farmor, jag hade inget val - jag blev ditbeordrad av ett gäng cupcakes som förklarade att de bakats speciellt för mötets knytkalas, att folk förväntade sig cupcakes & om jag inte skulle gå... ja då skulle Paul behöva äta +20 cupcakes på egen hand. Vilket lett till hjärt & kärlsjukdommar. Så du förstår, jag hade inget val farmor. Det stod mellan min förkylning eller Pauls hjärta, & då valde jag det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0