Lose Sunday plans...

Idag drar vi till området Yonge and Eglington, som är ett sånt där område i Toronto som man bara måste tycka om. Det är så där charmigt & livligt på det där sättet att man tänker "Jäklar... stora städer... hur ska jag palla att bo någonstanns litet igen". Så tanken är att vi vandrar kring där först, kanske äter brunch istället för lunch, & så småningom drar ner down town för söndagsmatiné. Jag vill se "A Dangerous Method" - men har en känsla av att det kommer att få Paul att se så där "man som har tvingats följa med på shoppingtur för länge" trött ut. Så det kan hända att det blir "Hugo" istället - jag ser hellre något jag känner mig så där halvpå för än en film som det bara är jag som vill se.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Bah! Stort som litet. Här i Longyear har vi minst tre pubbar att välja på, en matbutik, två klädaffärer (plus fem outdoor butiker!) och en affär som säljer diverse, som lampor. Strosa på lördagar är även här enormt givande skulle jag vilja säga! ;) Litet regerar!

2012-02-27 @ 08:49:10
Postat av: Ida

& vissa dagar saknar jag litet hur mycket som helst... Svårt när man gillar både och. Säg till om du hittar ett ställe du tycker uppfyller båda kraven! Kram

2012-02-27 @ 15:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0