Making things a little funnier...

Att dammsuga i Nordamerika är alltså ett traff. Tänk galärslavsversionen av straff. Fast, det blir liiite roligare om sagda straff utförs med ett par splitt nya skor på fötterna! Mörkblå mockapumps från Geox - fynd för typ motsvarande 450 kr. Jo, det var ett fynd - de hade kostat cirka 1000 utan skatten pålagd.


Dammsugning görs även med fördel i bästa hemmafruanda - för kommer manicken från 50-talet så får man göra lite spex av det hela! So, håret i turban! Fast, jag fick ställa cocktailen åt sidan, gick inte att fota annars.

Efter städandet ägnade jag mig åt att gråta lite, sedan prata av mig med mamma & nu ska jag gå & köpa en flaska bubbel & fira att ma & pa nog kommer & hälsar på oss i juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0