Matkoma...

Vi åkte iväg - bort till andra sidan stan för att taska runt, kika i butiker & dricka chai. Fast... så tog resan dit längre tid än beräknat & vi anlände hungriga. Så i princip det första vi gjorde var att slå oss ned för lunch. Jättetrevligt ställe, väldigt god mat - men jag tror att de blandat ner valium i grytorna. För efter lunchen var Paul & jag helt slut. Helt groggy släpade vi oss runt med blytunga fötter & försökte uppbåda någon slags entusiasm. Det gick inte. Jag ville bara hem till soffan. Såg framför mig mjuka filtar, varm katt & ett glas kall perrier. Tillslut frågade jag Paul om han kanske hade lust att åka hem "för att se om Mumin hade det bra". Det ville han, förtvivlat gärna. Så nu ligger vi här - nedbäddade med sodoku & det får vara hur tråkigt som helst, men jag tycker att det är alldeles, alldeles underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0