More sugar cookies!

Här har bakats kakor ikväll! Vi har blivit värsta kakbakarteamet Paul & jag - för vet ni, mitt köksretard till andra hälft har plötsligt lämnat det vegetabila stadiet & tagit sig upp någonstanns till chimpasnivå. Förvisso bara när det kommer till utrullande av deg medhjälp av kavel & dekor - men allt är bättre än inget!


Vi har delat upp arbetet så att jag lägger grundlagret av glasyren & så står Paul för själva duttandet - vi är helt enkelt som en liten tvåmanna Willy Wonka fabrik!

Kanske, kanske, en dag att han lär sig koka pasta! Inte för att jag äter det, men då hade han ju i alla fall kunnat förse sig själv med något annat än PB-mackor när jag reser bort....

Kommentarer
Postat av: ma

Fint duttat! Det spelar ingen roll i vilken ände man börjar, huvudsaken är att man rör sig åt något håll, och skaffar sig erfarenheter. Och så en vacker morgon serverar han ägg till frukost, som han kokat själv! M

2012-02-07 @ 21:08:03
Postat av: Ida

Oj oj mamma... den dagen äter vet jag inte om jag kunnat äta upp de äggen, hade mycket möjligt kunnat dö av chocken. :)



Kram!

2012-02-07 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0