Ny order!

Jag har fått en order på kakor till tisdag, rätt fria händer - bara en vag önskan om choklad. So, dagen idag ska ägnas åt att åka till butiker som fokuserar på kakbak! Jag vill kitta upp mig på fina formar, vackra kakburkar, spritspåsar, sugarpaste... you name it! Just kakburksbiten känns rätt viktig. I nuläget har jag alldeles för få burkar & de jag har är fula som styk. Tänk gulnad plast & Pauls mammas Tupperware från 1972. Men att hitta något nytt har naturligtvis visat sig vara en djungel. Ska man välja det mest praktiska alternativet för att skydda sina kakor, eller ska man bara "Oh! Tivolikakburk!!!"?

Kommentarer
Postat av: Nina

Tivolikakburken helt klart! Haha, man måste ju vara glad när man väntar på kakorna också!

2012-02-18 @ 16:29:32
URL: http://denvassastekniven.se
Postat av: Ida

Tyckte också att den var grymt fin... Så där fin att den faktiskt kan stå framme som prydnad. Men den andra, alltså - personen som har skapat den har verkligen tänkt till, jag är så imponerad. Kval, kval! :)

2012-02-18 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0