Obehagligt...

Nej fyyy så obekväm jag känner mig nu. Min deo tog slut igår, planen var att köpa ny på kvällen men så var jag så sjukt trött att jag glömde bort det. Så imorse fanns det bara två deo att välja på. Pauls eller en som jag köpte för att den skulle vara extra skonsam mot kroppen. Ni vet, inga parabern & svavel & kvicksilver... den typen av deo. Valde den sistnämnda eftersom jag inte ville gå runt & lukta karl. MEN. Så här i efterhand kan jag ju konstatera att jag valde fel. För hippideon innehåller inte heller antiperspirant... Känns som om jag lika gärna kunde ha gnuggat lite maskrosor i armhålorna, skippat BHn & skuttat runt i halvknäppt fransväst. Uncomfortable!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0