Scary!

Men gud så obehagligt! Satt & jobbade med min data när någon plötsligt tog över kontrollen av datorn. Musen bara flög iväg över skärmen & in på internet där den sökte reda på min ip-adress. Lyckades brotta lös musen, men då var det redan för sent. Vad nu än den här personen ville veta så hade han informationen. Panik skypade Paul som försökte ta sig in på min dator men spärrades. Paul ringer & halvskriker att jag måste dra ut nätverkssladden. So, nu sitter jag här utan internet & känner mig ju lagom sårbar & försvarslös. Mest skrämmande dator upplevelsen jag någonsin haft!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men fy 17 vad skrämmande! Så läskigt! :(

2012-02-17 @ 19:15:25
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, fick typ panik. Hade min externa hårddisk inkopplad... paniken att den här personen skulle göra något med den! Nu måste jag avinstallera allt & sedan ominstallera det igen. Suck.

2012-02-17 @ 20:27:47
Postat av: Camilla

Det blir så mycket merjobb bara för att de gör sådant. :(

2012-02-18 @ 08:24:02
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi har bestämt att vi fixar det imorgon. Orkar inte förstöra min lördag med att oroa mig över detta!

2012-02-18 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0