Själva mötet då...

Jävlar i min lilla låda vad mötet var tråkigt. Financial statement i all oändlighet & så folk som LUSLÄSER hela rapporten & bara "Varför stämmer det inte på öret...Fyy fan vad dåligt, jag vill underkänna". Den typen av människor hoppas jag lite ska kvävas av sin egen tunga. Ja, man har rätt att ifrågasätta hur ens organisation använder medlemskapets pengar, men personer som gör det till en sport att klaga ska kanske fundera på om de inte passar bättre i enmansorganisationer - så att alla andra slipper sitta & dö inombords i 90 minuter.

När klockan slog nio greppade jag mitt pick & pack & drog. Lämnade gul/blå muffins & rymde fältet till väntande Paul. Dagens lätt bästa ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0